Jag tycker om att spela ukulele...

Haha ja ibland är jag rätt konstig, eller ganska ofta faktiskt.
Oftast är det mina kompisar som blir "utsatta" för mina riktigt konstig attacker eller vad man nu skulle kunna kalla dom, men nu på vintern är alla så tråkiga och trötta, så jag bestämde mig för att pigga upp mig själv. Därför skickade jag ett helt osamanhängande sms till någon helt random person som råkat smsa fel till mig förut. I början av "konversationen" fattade han ingenting men efter ett tag tyckte han också det var rätt kul.
Så sammanfattningen av vad som händer när man smsar en helt random person har idag gjort att :
2 personer skiner av konstig glädje bland allt mörker, kyla och trötthet. Och ett klokt "visdomsord" ska jag bjuda på nu i slutet och det är att det kan vara ganska kul att skicka ett sms fel också, bara man spelar med lite så kanske den personen aldrig ens fattar att det var ett riktigt sms som faktiskt skulle till någo annan.
Det här är början av vårat flummiga samtal.

Kommentarer
Sara

Haha vad roligt! Fin blogg.

2012-01-17 18:57:24
louise

fin blogg :)

2012-01-17 19:33:34
URL: http://www.nattstad.se/louisestolt
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: