En dag på stranden

Hej alla (förhoppningsvis) glada sommarläsare! Denna dag har jag tillbringat med min mamma,mormor,lillebror & supersöta lillkusin på 4 år. (som förövrigt är störtkär i mig & det är hur mysigt som helst.) Som rubriken säger har vi varit på en strand idag vilket innebär solning (inte mycket eftersom kusinen inte släpper taget om mig en sekund.) fika av alla sorter däribland mormors hemagjorda pizza snurror & bad fast jag aldrig riktigt lärt mig bada i det kalla vattnet här i sverige fick jag ju som lov att göra det Nu för kusinens skull. Tur att hon är kort så jag inte behöver gå så långt ut i vattnet. Bilder kommer senare eftersom jag jusst nu bloggar via ipaden som inte har dagens bilder.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: