Madame tussads

Innan flyget bär av mot Sverige igen vill jag berätta om vart vi var idag. Nämligen på: Madame Tussads
här i Bankok. De allra flesta vet nog att Madame Tussads består av en hel hop kända människor gjorda av vax.
Här i Bankok fans blandannat Barack Obama, Britney, Beyoncé, flera kända Thailändska människor & såklart Madame själv. Det var inte jättestort men vi var där i mer än två timmar ändå. Kanske berodde det på att jag & Lillebror gjorde egna vaxhänder att ta med oss hem. Jag tycker verkligen att det är värt ett besök, & för er som är i Bankok eller ska dit & vill veta vart det finns kan jag avslöja att det ligger högst uppe i SiamDiscovery.
Här under ser ni en bild på skaparen av Madame Tussads.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: